FAQ

Ik wil een machine huren, hoe weet ik of hij beschikbaar is?

U kunt de bestelling via de site plaatsen, wij nemen altijd contact met u op om de periode af te spreken. Is de machine niet beschikbaar, dan kunt u kosteloos telefonisch annuleren.

 

Kan ik telefonisch of per mail informeren of een machine beschikbaar is?

Ja dat kan. Wij kunnen dan vertellen of er op dat moment reserveringen zijn en de machine van uw keuze vrij is. Reserveringen via de site hebben altijd voorrang. Wij adviseren u om daarna zo snel mogelijk via de site te reserveren.

 

Kan ik telefonisch reserveren?

Om dubbele boekingen te voorkomen, kunnen we alleen reserveringen via de webwinkel accepteren.

 

Wat is het verschil tussen een exentrische en een roterende machine?

De roterende boenmachine draait, de excentrische boenmachine gaat heen en weer. Voor iemand die geen ervaring heeft leert de ervaring dat de excentrische machine veel makkelijker in gebruik is. Mocht het voorkomen dat deze machine niet beschikbaar is kunt u altijd even oefenen met de roterende machine. U zult merken dat ook deze niet moeilijk is in gebruik.

 

Ik heb minder pads gebruikt dan dat ik heb aangeschaft, kunnen deze retour?

Ja, dat kan mits niet gebruikt. Deze kunt u mee brengen wanneer u de boenmachine retour brengt.